Kantoorruimte huren De Molen 48, Houten | Deskfinder.nl

De Molen 48

Omschrijving

ALGEMEEN
het representatieve kantoorgebouw is gelegen op het kantorenpark “De Molenzoom” nabij de Rondweg en op loopafstand het NS Station Houten.

Middels de entree voorzien van tochtsluis bereikt u de gezamenlijke ruime entreehal van het gebouw. Direct aansluitend aan de entree is het bedrijfsrestaurant gesitueerd. Het gebruik van het restaurant is in overleg.

In de nabije omgeving zijn diverse bekende (inter)nationale ondernemingen gevestigd, waaronder het ONVZ Zorgverzekeraar, het Nationaal Epilepsie Fonds, Rabobank Kromme Rijnstreek en Hoog Heemraadschap De Stichtse Rijnlanden.

BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
de bereikbaarheid per auto is zonder meer erg goed te noemen. Via de N421 is de rijksweg A12 in slechts 5 minuten bereikbaar, de rijksweg A27 is eveneens in circa 5 minuten bereikbaar met de auto. Hierdoor is een goede verbinding in zowel de richting van het knooppunt Lunetten als in de richting van Arnhem gewaarborgd. Middels de A27 zijn de richtingen Almere en Breda eveneens gewaarborgd.

Openbaar vervoer:
de bereikbaarheid per openbaar vervoer is door de aanwezigheid van een spoorverbinding en diverse busverbindingen zeer goed. Het NS-station Houten ligt op loopafstand van het kantoorgebouw. Tevens zijn er diverse busverbindingen met haltes in de directe nabijheid van het kantoorgebouw.

VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is beschikbaar totaal circa 4.841 m2 v.v.o. verdeeld als volgt:
souterrain – 466,97 m2 v.v.o.
begane grond – 1.701,58 m2 v.v.o.
1e verdieping – 1.589,06 m2 v.v.o.
2e verdieping – 1.083,39 m2 v.v.o.

Deelverhuur is bespreekbaar vanaf circa 1.800 m2 v.v.o.

Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene ruimte van het kantoorgebouw. Gemeten conform NEN 2580.

PARKEERGELEGENHEID
Het gebouw beschikt over 56 parkeerplaatsen, parkeernorm 1:86. Daarnaast zijn er openbare parkeerplaatsen langs de openbare weg.

OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd met de volgende voorzieningen:
Algemeen:
• gerenoveerde entree;
• mechanische ventilatie voorzien van topkoeling;
• 2 personenliften, per bouwdeel;
• kabelgoten voorzien van een dubbele wandcontactdoos per stramien van 1.80 m in bouwdeel 1995, 1 drievoudige wandcontactdoos per stramien van 1.80 m in bouwdeel 2003;
• gescheiden sanitaire voorzieningen, per bouwdeel en verdieping;
• fietsenstalling;
• te openen ramen;
• hydrofoorinstallatie;
• brandmeld- en ontruimingsinstallatie;
• brandslanghaspels en handblussers;
• verwarming via HR CV-installatie middels radiatoren en convectoren voorzien van thermostatische ventielen

Kantoor:
• nieuwe systeemplafonds met inbouw LED-verlichtingsarmaturen met aanwezigheidsdetectie;
• gesausde bouwkundige wanden en kolommen;
• geëgaliseerde legklare vloeren;
• gerenoveerde gescheiden sanitaire voorzieningen, per bouwdeel en verdieping;
• per bouwdeel en verdieping;
• wit gesausde bouwkundige wanden en kolommen;
• intercominstallatie.

ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van een Energielabel B.

GEMEENSCHAPPELIJKE FACILITEITEN
Het gebouw beschikt over een bedrijfsrestaurant. Het gebruik van het bedrijfsrestaurant is in overleg.

AANVAARDING
In overleg.

HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 100,00 per m2 per jaar.

Parkeerplaatsen:
€ 400,00 per parkeerplaats per jaar.
Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.

HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar.
Kortere huurtermijnen zijn bespreekbaar

HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (een) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

SERVICEKOSTEN
€ 35,00 per m2 per jaar, op basis van voorschot en nacalculatie, voor de navolgende leveringen en diensten, te vermeerderen met omzetbelasting.
• gasverbruik inclusief vastrecht;
• waterverbruik inclusief vastrecht;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht;
• de riool- en reinigingsrechten,
• correctief, preventief en functioneel onderhoud
van de gebouw gebonden installaties;
• correctief, preventief en functioneel onderhoud van de gebouw gebonden elektrotechnische installaties, inclusief
brandmeldinstallaties en slagboominstallaties;
• correctief, preventief en functioneel onderhoud van de klimaatinstallaties;
• onderhoud en periodieke controle van de liftinstallatie;
• glasverzekering buitenzijde danwel de kosten van glasbreuk;
• klein dagelijks onderhoud
• administratiekosten ad 5% over de hierboven vermelde leveringen en diensten.

Bovenstaande lijst is niet limitatief. verhuurder behoudt zich het recht voor genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.

ZEKERHEIDSSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

Lees meer Lees meer

Plan een bezichtiging of stel een vraag