Kantoorruimte huren Rembrandtlaan 1, Bilthoven | Deskfinder.nl

Rembrandtlaan 1

Omschrijving

ALGEMEEN
Het betreft een zelfstandig, representatief en geheel ingericht kantoorgebouw gelegen op het kleinschalige bedrijventerrein “Rembrandtlaan” te Bilthoven.

Het kantoorgebouw is instap klaar en voorzien van diverse kantoorkamers van verschillend formaat. De begane grond is circa 980 m2 groot en beschikt over kantoorruimte, showroomruimte en opslagruimte. Op de eerste verdieping bevinden zich ruime kantoorkamers en een open ruimte welke voorzien zijn van meubilair.

Het kantoorgebouw is gelegen in een woonomgeving en in de directe nabijheid van het centrum en het NS-station Bilthoven met tal van extra parkeerfaciliteiten.

Tevens bevindt het gebouw zich op korte afstand van de Soestdijkseweg. De Soestdijkseweg is door de gemeente aangewezen als een Life Science As. Dit is een aaneensluiting van kennisinstellingen en innovatieve bedrijven. Dit start vanaf het terrein Berg en Bosch tot aan Utrecht Science Park en vormt het hart van het economisch beleid van de Gemeente De Bilt. Met de ontwikkeling van de Life Science As wil de Gemeente de Bilt de kennisregio Utrecht versterken en een aantrekkelijk vestigingsklimaat in Bilthoven creëren.

BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
Via de doorgaande wegen N234 en N237 is er een goede aansluiting op snelwegen A28 (Utrecht-Amersfoort) en A27 (Utrecht-Hilversum).

Openbaar vervoer:
Treinstation Bilthoven is op circa 600 meter afstand van het kantoorgebouw gelegen. Tevens is de bushalte ‘Rembrandtlaan’ direct tegenover het gebouw gesitueerd.

VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is beschikbaar totaal 951 m2 v.v.o. verdeeld als volgt:

Verdieping Oppervlakte Beschikbaarheid
Begane grond circa 951 m2 v.v.o. kantoorruimte, showroomruimte en opslagruimte VERHUURD

Deelverhuur is bespreekbaar per verdieping.

Gemeten conform NEN2580 meetcertificaat.

PARKEERGELEGENHEID
Het gebouw beschikt over ruim voldoende parkeerplaatsen op het eigen terrein. Daarnaast is er aan de overzijde van het gebouw een extra parkeerterrein beschikbaar. In de buurt zijn extra parkeerfaciliteiten.

OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in de huidige turn-key staat met de volgende voorzieningen:
• meubilair;
• scheidingswanden;
• pantry;
• Bar/lunchruimte;
• airconditioning;
• deels te openen ramen;
• verlichtingsarmaturen;
• databekabeling (CAT 5E);
• toiletgroepen;
• vloerbedekking;
• alarminstallatie.

Het opleveringsniveau verschilt per verdieping.

De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.

ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van een
Energielabel B.

AANVAARDING
In overleg.

VOORWAARDEN EN CONDITIES

HUURPRIJS
Kantoorruimte:
Vanaf € 140,00 per m² per jaar.

Opslagruimte:
€ 60,00 per m² per jaar.

Parkeerplaatsen:
€ 250,00 per parkeerplaats per jaar.

Genoemde bedragen te vermeerderen met omzet-belasting.

BTW-HEFFING
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.

HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar.

Kortere huurtermijnen zijn bespreekbaar.

HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangs-datum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumenten-prijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

SERVICEKOSTEN
€ 35,00 per m2 per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting als voorschot op basis van nacalculatie, bij vooruitbetaling per kwartaal te voldoen, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
• gas- c.q. olieverbruik inclusief vastrecht;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en de (nood)verlichting van de gemeenschappelijke ruimten inclusief terreinverlichting en gevelverlichting en verlichting naamsaanduiding;
• waterverbruik inclusief vastrecht;
• onderhoud en periodieke (jaarlijkse) controle van verwarmings- en/of luchtbehandelinginstallaties(s);
• idem van alarminstallatie;
• idem van brandblusmiddelen en slanghaspels;
• schoonmaken van de buitenbeglazing, kozijnen en luiken buitenzijde, zonwering en markiezen;
• schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, terrassen, riolering en terrein;
• tuinonderhoud en bladvrij houden terrein, inclusief inboet en snoeien bomen en hagen;
• onderhoud bestrating;
• schoonhouden van dak en dakgoten;
• administratiekosten ad 5%over de hierboven genoemde leveringen en diensten;

Bovenstaande lijst is niet limitatief. Verhuurder behoudt zich het recht voor genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door Huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.

ZEKERHEIDSSTELLING
Een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting. Deze bankgarantie dient te worden gesteld voor de sleuteloverdracht en dient te worden afgegeven door een in Nederland erkende en gevestigde bank-instelling, conform het standaard ROZ-model 2018.
Over een waarborgsom wordt geen rente vergoed.

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

Lees meer Lees meer

Plan een bezichtiging of stel een vraag