Verlengde Tolweg 2, 's-gravenhage | Dit kantoor huren? | Deskfinder.nl

Verlengde Tolweg 2

Omschrijving

Algemeen

Centraal gelegen in de Internationale Zone van Den Haag en grenzend aan de wijken Duinoord en Statenkwartier bevindt zich dit moderne kantoor in compleet gerenoveerde monumentale villa. Met hoogwaardige vloeren, zwarte aluminium kozijnen met steel-look, luxe sanitair op iedere verdieping en ruime balkons is een kantooromgeving gerealiseerd die een unieke sfeer en ambiance uitademt.

Via de sfeervolle gezamenlijke entree komt u de villa binnen waarna een fraai trappenhuis (of de later te realiseren lift) naar de eerste en tweede verdieping voert.

Momenteel is de tweede verdieping in deze fraaie villa voor verhuur beschikbaar. Deze verdieping bestaat uit drie ruimtes en heeft een ‘zwevende’ vergaderruimte in de nok (vide). Deze ruimte is voorzien van kwalitatief hoogwaardige vloerbedekking.

Oppervlakte
Voor de verhuur is circa circa 206 m² VVO kantoorruimte beschikbaar gelegen op de 2e en de 3e verdieping (vide).

Parkeren
Bij het gehuurde bestaat de mogelijkheid om 1 parkeerplaats op het, bij het gebouw behorende, buitenterrein te huren. Daarnaast zijn er langs de openbare weg voldoende (betaald parkeren) parkeerplaatsen beschikbaar.

Huurprijs kantoorruimte:
€ 175,- per m² VVO per jaar, te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde BTW.

Huurprijs parkeren:
€ 1.500,- per plaats per jaar, te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde BTW.

BTW status
Verhuurder wenst te opteren voor een BTW belaste verhuur.
Huurder dient voor tenminste 90% met omzetbelasting belaste prestaties te verrichten. Indien huurder niet aan dit criterium voldoet, zal van rechtswege sprake zijn van een van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. In dit geval wordt de overeengekomen kale huurprijs, zonder de omzetbelasting, dusdanig verhoogd dat het voor de verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd.

Servicekosten
De servicekosten bedragen € 45,00 per m² per jaar, te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde BTW. De servicekosten zijn als voorschot bij vooruitbetaling verschuldigd, op basis van jaarlijkse nacalculatie.

Levering en diensten
In de servicekosten zijn onder andere de volgende leveringen en diensten inbegrepen:
– Gasverbruik inclusief vastrecht;
– Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht;
– Waterverbruik inclusief vastrecht;
– Onderhoud en periodieke controle van:
– Verwarmingsinstallatie(s);
– Luchtbehandelingsinstallatie(s);
– Hydrofoorinstallatie(s);
– Brandmelderinstallatie(s);
– Gebouwbewakingsinstallatie(s);
– Storingsmelderinstallatie(s);
– Noodstroominstallatie(s);
– Brandslanghaspels, poederblussers en noodverlichting;
– Algemene verlichting binnen en buiten;
– Schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, beglazing buitenzijde inclusief
kozijnen (4 keer per jaar), beglazing gemeenschappelijke ruimten, terrein inclusief gladheidbestrijding en ongediertebestrijding;
– Glasverzekering gemeenschappelijke ruimten;
– Kosten gebruik telefoonlijnen ten behoeve van brandmeldinstallatie en overige
gemeenschappelijke installatie;
– Onderhoud en periodieke controle afvoerputten van daken (1 keer per jaar);
– Onroerende zaak belasting;
– Verzorging huisvuil en containerhuur;
– Administratiekosten ad 5% te berekenen over de kosten van de hierboven genoemde leveringen en diensten, exclusief BTW.

Data-servicepakket
De locatie is voorzien van een glasvezelnetwerk met een wifi netwerk wat toegang geeft tot het internet. Daarnaast is er een ‘vast’ netwerk (maximaal 24 gebruikers) gerealiseerd voor PC’s, printers en scanners die niet met Wifi kunnen communiceren. Ook dit netwerk geeft toegang tot het internet. Ook is er voorzien in de mogelijkheid om per huurder een eigen netwerk te realiseren via het Wifi netwerk of via het vaste netwerk (maximaal 24 gebruikers). Serverapparatuur kan geplaatst worden in de centrale serverruimte. De kosten van het data-servicepakket bedragen € 340,- per kalendermaand, te vermeerderen met BTW.

Huurprijsaanpassing
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maand-prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-alle huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Huurprijsbetaling
Per kwartaal vooruit.

Huurtermijn
5 (vijf) jaar met verlengingsperioden van 5 (vijf) jaar.

Oplevering
Het gebouw bevindt zich in perfecte staat van onderhoud en wordt in volledig gerenoveerde staat opgeleverd, onder meer voorzien van:
– Centrale entree;
– Centraal trappenhuis gelegen midden in het gebouw;
– In stucwerk uitgevoerde wanden en plafonds;
– Gesauste wanden en plafonds;
– Video intercomsysteem (zit in dataservicepakket);
– Alarmsysteem;
– Pantry;
– Gestucte plafonds voorzien van LED-verlichtingsarmaturen met aanwezigheidsdetectie en daglichtregeling;
– Luxe sanitaire voorzieningen;
– Te openen ramen;
– Hoogwaardige vloerbedekking en houten vloeren;
– CAT5 bekabeling (zit in dataservicepakket);
– Twee wcd’s per werkplek en twee datapunten;
– Handbediende binnenzonwering;
– Interne afgewerkte scheidingen.

Aanvaarding
1 januari 2024.

Zekerheidsstelling
Bankgarantie, ter grootte van 3 (drie) kalendermaanden huur en servicekosten, beiden te vermeerderen met BTW.

Huurovereenkomst
Huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7: 230a BW conform het model van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) zoals op 30 januari 2015 vastgesteld en op
17 februari 2015 gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank te Den Haag en aldaar ingeschreven onder nummer 15/20, alsmede de daarbij behorende algemene bepalingen.

Locatie
Het gebouw is gelegen in de wijk Zorgvliet, grenzend aan de wijken Zeeheldenkwartier, Duinoord, Geuzen- en Statenkwartier, Scheveningse Bosjes en Archipelbuurt. In de directe omgeving bevindt zich de internationale zone met onder andere het Joegoslaviëtribunaal, Eurojust, OPCW, Europol en diverse ambassades. Het World Forum, het Gemeente Museum, het Omniversum en het Museon, maar ook de geliefde Haagse winkelstraat, de Frederik Hendriklaan, bevinden zich op loopafstand. Tevens zijn er in het gebied gerenommeerde hotels gevestigd zoals het het Marriot Hotel en het Crown Plaza Promenade Hotel.

Bereikbaarheid
De bereikbaarheid is uitstekend te noemen.
Met het eigen vervoer is het rijkswegenverkeersnet ondermeer bereikbaar via de Johan de Wittlaan, Hubertusviaduct, Raamweg en de Zuid-Hollandlaan; de A4 en N44/A44 richting Amsterdam, de A12 richting Utrecht en de A13 richting Rotterdam.

De openbaar vervoerverbindingen van en naar de twee belangrijkste NS-stations (Den Haag Centraal Station en Den Haag Hollands Spoor) zijn uitstekend met tramlijn 1. De tramhalte Adriaan Goekooplaan ligt op 1 minuut loopafstand van het object met een directe verbining naar Den Haag Holland Spoor. Vanaf Den Haag CS is het 10 minuten lopen naar tramhalte ‘Den Haag Centrum’ om op tramlijn 1 te stappen.

Bestemming
De kantoorruimte valt binnen het vigerende bestemmingsplan ‘Zorgvliet en World Forum’ en heeft de enkelbestemming ‘Kantoor’.

Energielabel
De kantoorruimte beschikt over Energielabel C.

Courtage
Mocht door bemiddeling van Nadorp Bedrijfsmakelaars B.V. een transactie tot stand komen, dan zult u ons hiervoor geen courtage verschuldigd zijn.

Bovenstaande informatie is met zorg samengesteld en uit betrouwbare bron afkomstig. Ten aanzien van de juistheid ervan kunnen wij echter geen aansprakelijkheid aanvaarden. Deze informatie is uitsluitend bestemd voor geadresseerde. De projectinformatie is geheel vrijblijvend en geldt slechts als uitnodiging om in onderhandeling te treden

Lees meer Lees meer

Plan een bezichtiging of stel een vraag