Lage Biezenweg 7, Vianen | Dit kantoor huren? | Deskfinder.nl

Lage Biezenweg 7

Omschrijving

ALGEMEEN
Op een zichtlocatie vanaf de rijksweg A27, direct langs het Merwedekanaal, is aan de Lage Biezenweg 7 te Vianen moderne kantoorruimte beschikbaar. Het kantoorgebouw van opvallende architectuur is voorzien van een hoogwaardig opleveringsniveau en bestaat uit vier bouwlagen. Naast het kantoorgebouw is op eigen terrein ruim voldoende parkeerruimte beschikbaar. Daarnaast is het mogelijk om te parkeren op het openbare terrein in de directe omgeving.

BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
Het object is gelegen nabij de afrit Hagestein aan de rijksweg A27 waardoor het binnen enkele minuten is te bereiken is. Daarnaast is het kantoor bereikbaar via de afslag Vianen van de A2.

Openbaar vervoer:
Met openbaar vervoer is de locatie eveneens goed te bereiken. Op enkele minuten afstand is een bushalte gelegen, voor de buslijnen 63 en 64, met verbindingen van en naar het Centraal Station Utrecht en Nieuwegein. Reistijd vanaf Centraal Station Utrecht is circa 30 minuten.

VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is beschikbaar:
Begane grond 7A | circa 231,09 m² v.v.o. | € 115,00 per m² per jaar | In overleg beschikbaar
Begane grond 7B | circa 228,75 m² v.v.o. | € 115,00 per m² per jaar | In overleg beschikbaar
1e verdieping 7C | circa 233,14 m² v.v.o. | € 115,00 per m² per jaar | Per direct beschikbaar
1e verdieping 7D | circa 231,97 m² v.v.o. | € 130,00 per m² per jaar | Per 1 februari 2024 beschikbaar

Genoemd metrage is inclusief een aandeel in de algemene ruimte van het kantoorgebouw. Gemeten conform NEN 2580.

PARKEERGELEGENHEID
Er zijn voldoende parkeerplaatsen beschikbaar. Aanvullend zijn er 12 parkeerplaatsen met een laadpaal voor algemeen gebruik.

OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd met de volgende voorzieningen:
• zonwering zonbeschenen zijde;
• schoonlooptapijt op begane grond in de entree;
• bellentableau met intercom bij de entree;
• 8-personen liftinstallatie;
• een toiletgroep en een invalidentoilet op de begane grond;
• gemeenschappelijke toiletgroepen per verdieping;
• huidige indeling middels (veelal glazen) scheidingswanden met plafondhoge deuren;
• per kantoorunit een pantry met close in boiler, vaatwasser en koelkast;
• verwarmingsradiatoren met thermostaat-kranen;
• mechanische ventilatie met topkoeling;
• systeemplafonds voorzien van inbouw verlichtingsarmaturen.

DUURZAAMHEID
Met elektrische oplaadpunten en groene stroom is dit kantoor klaar voor een duurzame toekomst.

ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van een Energielabel C.

AANVAARDING
In overleg.

VOORWAARDEN EN CONDITIES

HUURPRIJS
Kantoorruimte:
Vanaf € 115,00 per m² per jaar.

Parkeerplaatsen:
€ 350,00 per parkeerplaats per jaar.

Genoemde bedragen te vermeerderen met omzet-belasting.

BTW-HEFFING
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.

HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar.

Kortere huurtermijnen zijn bespreekbaar.

HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumenten-prijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

SERVICEKOSTEN
€ 50,00 per m² per jaar, op basis van voorschot en nacalculatie, voor de navolgende leveringen en diensten, te vermeerderen met omzetbelasting.
• schoonmaak algemene ruimten;
• klein dagelijks onderhoud algemene ruimten;
• gas, water en elektra ten behoeve van de algemene ruimten en het gehuurde;
• onderhoud tuin/ terrein/ parkeerplaatsen;
• onderhoud en reparatie C.V.-installatie, lucht-behandeling en topkoeling;
• onderhoud, reparatie en periodieke controle brandslanghaspels;
• onderhoud en periodieke controle ontruimings-installatie;
• onderhoud en naamsaanduiding zuil;
• onderhoud daken en goten;
• vuilafvoer bedrijfsafval en papier;
• onderhoud en reparatie zonwering;
• inbraakschade;
• glasverzekering;
• glasbewassing;
• schoonmaak gevel;
• ongediertebestrijding;
• administratiekosten ad 5% over de hierboven aangegeven leveringen en diensten.

Bovenstaande lijst is niet limitatief. Verhuurder behoudt zich het recht voor genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.

ZEKERHEIDSSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ 2018, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

Lees meer Lees meer

Plan een bezichtiging of stel een vraag