loader

Orteliuslaan 1000

Het kantoorgebouw Courtyard Building is centraal gelegen op het kantorenpark Papendorp. Door de goede ligging in Nederland, de zichtlocatie, de goede bereikbaarheid en de hoogwaardige uitstraling is Courtyard bij uitstek dé vestigingslocatie voor bedrijven en organisaties in Nederland. Andere grote gebruikers op Papendorp zijn onder meer Deloitte, bol.com, Unit 4, VvAA, SVB en Stork.

Courtyard Building bestaat uit vijf bouwdelen met een forse ondergrondse parkeergarage. De ruime hoofdentree verbindt de verschillende bouwdelen met elkaar en fungeert als het sociale hart. Het totale kantorencomplex bestaat uit circa 35.800 m2 v.v.o. kantoorruimte.

Voor de verhuur is momenteel circa 834 m2 kantoorruimte beschikbaar.

De royale centrale entree biedt ruimte aan meerdere faciliteiten. De faciliteiten zijn erop gericht huurders zoveel mogelijk gemak te bieden en kosten te besparen door faciliteiten te delen met als speerpunt een druk werkbestaan te combineren met een gezonde levensstijl.

Het concept behelst de volgende voorzieningen/ faciliteiten:

  • Receptie met gastvrouw(en)

De dames van de receptie zijn u graag van dienst bij tal van zaken en ontvangen daarnaast vanzelfsprekend ook uw gasten. Desgewenst kunt u hen hiervoor specifieke instructies geven. De receptie is direct gesitueerd bij de voornaamste entree van het gebouw en in het verlengde daarvan bevindt zich een gezellige leestafel, zodat uw bezoek zich gelijk thuis voelt.

  • WiFi

De openbare gedeelten inclusief het vergader-centrum en buitenterras zijn voorzien van een beveiligde WiFi-verbinding en zo kunt u dus overal, zowel intern als extern, werken en vergaderen.

  • Courtyard Gym

De Courtyard Gym biedt een keur aan apparatuur voor zowel kracht- als cardiotraining. Gescheiden dames- en herenkleedruimten zijn aanwezig en deze zijn voorzien van douches. De sportruimte met apparatuur en voorzieningen is exclusief toegankelijk voor huurders zonder dat medewerkers een extra vergoeding verschuldigd is.  Daarnaast zal ook door een professionele trainer begeleide lessen worden aangeboden.

Voor laatstgenoemde zal wel een vergoeding gevraagd worden.

  • Meeting center

Het vergadercentrum telt 10 moderne vergaderruimten geschikt voor vergaderingen van 2 tot en met 36 personen inclusief een aantrekkelijke brainstormruimte.

  • Courtyard Café

Gedurende reguliere kantoortijden kan men terecht bij het Courtyard Café voor een goede kop koffie, een heerlijk broodje of een lekkere snack. Het café wordt ook regelmatig gebruikt voor informeel overleg.

  • Social space

De Social space kent diverse zitjes met ieder zo zijn eigenschappen. Zo zijn er comfortabele banken voor informeel overleg, treinzitjes/ boots die meer privacy bieden en uitgerust zijn met wandcontactdozen, maar ook lange tafels met comfortabele stoelen om aan te werken, maar ook om gemakkelijk contact te maken met andere gebruikers in Courtyard Building.

  • Kolfruimte

Werkgevers zijn verplicht een (kolf)ruimte te bieden aan hun medewerkers die onlangs bevallen zijn. Deze in pasteltinten ingerichte ruimte wordt gemeenschappelijk aangeboden aan alle huurders en voldoet aan alle vereisten. De ruimte bevindt zich op de begane grond, in een rustiger gedeelte van het gebouw.

  • Restaurantfaciliteit (via Belastingdienst)

Naast het Courtyard Café is rondom lunchtijd ook het bedrijfsrestaurant van de Belastingdienst geopend. Dit restaurant biedt tegen gesubsidieerde prijzen maaltijden en losse etenswaren aan.

  • Courtyard

Zodra het weer mooier wordt zal het terras naar buiten gaan en kan men gebruik maken van de binnentuin. Daarnaast kan men gebruik maken van de jeu de boulesbaan en tafeltennistafels. Ook is de tuin uitstekend geschikt voor het houden van bijvoorbeeld een BBQ voor uw relaties (in overleg met de beheerder).

  • Courtyard Bikes

Er zijn 5 fietsen met bagagekrat ter beschikking voor de huurders. Men kan deze gebruiken voor een snelle boodschap of een afspraak in de buurt met als bijkomend voordeel een beetje extra beweging. De sleutels zijn verkrijgbaar bij de receptie.

 

VLOEROPPERVLAK

Voor de verhuur is momenteel beschikbaar

circa 834 m² v.v.o. kantoorruimte, verdeeld als volgt:

Verdieping Gebouw Metrage Beschikbaarheid
3e verdieping 3D2 ca. 410 m² v.v.o. Per direct
5e verdieping 5D1 ca. 424 m² v.v.o. 01-01-2021

Gemeten conform NEN 2580.

Voorts is er archiefruimte beschikbaar op niveau -1 en -2 variërend in grootte van circa 17 m² tot                 circa 400 m². 

 

PARKEERGELEGENHEID

Courtyard Building beschikt over een ruime ondergrondse parkeergarage. Het complex heeft hierdoor een gunstige parkeernorm van 1 parkeerplaats per 51 m².

 

OPLEVERINGSNIVEAU

Het object wordt opgeleverd in de huidige staat, inclusief onder andere:

  • representatieve entree;
  • centrale bemande receptie;
  • huidige systeemplafonds met geïntegreerde TL-armaturen;
  • mechanische ventilatie en koeling middels fancoil units;
  • huidige verhoogde computervloer ten behoeve van data en elektra;
  • deels te openen ramen, voorzien isolerend zon reflecterend glas.

 

GLASVEZEL

Het kantoorgebouw beschikt over glasvezelinternet. Huurder is zelf verantwoordelijk voor de aanvraag van een glasvezelverbinding bij een provider.

 

ENERGIELABEL

Een energieprestatielabel wordt afgegeven op basis van o.a. de aanwezigheid en capaciteit van installaties. In Courtyard Building is extra koelcapaciteit aanwezig hetgeen de waardering beïnvloedt. Het object beschikt derhalve over een energieprestatielabel B. In geval van zeer warme dagen zorgt dit voor extra comfort, echter bij daadwerkelijk gebruik dan ook aan extra verbruik.

 

AANVAARDING

In overleg.

 

HUURPRIJS

Kantoorruimte:

€ 210,00 per m² per jaar.

Parkeerplaatsen:

€ 1.650,00 per parkeerplaats per jaar.

Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.

 

SERVICEKOSTEN

€ 43,00 per m² per jaar, op basis van voorschot en nacalculatie, voor de navolgende leveringen en diensten, te vermeerderen met omzetbelasting:

* elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht algemene ruimten;
* water- en gasverbruik inclusief vastrecht;
* vervanging van lampen;
* regelmatige vervanging van lampen in de gemeenschappelijke ruimte inclusief de digitale muur;
* regelmatige vervanging van lampen in de gemeenschappelijke ruimte inclusief de digitale muur;
* onderhoud en periodieke controle van:

–    verwarmings- en/of luchtbehandelings-installatie inclusief topkoeling;

–    idem voor liftinstallaties

–    idem van hydrofoorinstallatie

–    noodstroomvoorziening, parkeertoegangs- systeem en toegangscontrole-systeem;

* sanitaire artikelen zoals handdoeken, zeep en dergelijke (algemene ruimten);
* schoonmaakkosten van de gemeen-schappelijke ruimten, beglazing buitenzijde en gemeenschappelijke ruimten, liften, zonneschermen, buitengevel;
* kosten voor de afvoer van het gemeenschappelijke huisvuil, containerhuur en dergelijke;
* onderhoud van de sportartikelen in de sportschool;
* onderhoud van de zenders, ontvangers en andere audiovisuele apparatuur in het conferentie center
* schoonmaak en onderhoud van groen-voorzieningen (inclusief vervanging van planten), parkeerterrein en paden;
* ongediertebestrijding;
* glasverzekering;
* gladheidsbestrijding
* bemande receptie;
* conciërge (op dit moment voor 12 uur per week);
* Park Management Papendorp;
* legionellabeheersing;
* onderhoud, verzekering van de Courtyard fietsen & Trikke
* kosten voor gemeenschappelijk communicatie-verbindingen (internet voor WiFi, etc.);
* kosten voor de Bringme Wall (indien van toepassing);
* beheer- en administratiekosten ad. 5% over de hierboven bedoelde leveringen en diensten.

 

Bovenstaande lijst is niet limitatief. Verhuurder behoudt zich het recht voor genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en  het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.

 

Voorzieningen
  • Bemande receptie
    Bemande receptie
  • Coffee corner
    Coffee corner
  • Creatieve omgeving
    Creatieve omgeving
  • Fietsenstalling
    Fietsenstalling
  • Fitness ruimte
    Fitness ruimte
  • Lift
    Lift
  • Lounge
    Lounge
  • Lunch faciliteiten
    Lunch faciliteiten
  • Pantry
    Pantry
  • Parkeren
    Parkeren
  • Schoonmaak service
    Schoonmaak service
  • Snelweglocatie
    Snelweglocatie
  • Tuin / Dakterras
    Tuin / Dakterras
  • Vergaderruimtes
    Vergaderruimtes
Beschikbare huuropties
Kantoorruimte

Aantal m2 beschikbaar 410-834 m2

€210 pm2/pj

Aanbod op maat Aanbod op maat
Zoek je meer specifiek aanbod?

Wij gaan graag voor jou op zoek.

Bereikbaarheid

Eigen vervoer

Courtyard Building is uitstekend bereikbaar met de auto. Papendorp heeft een directe aansluiting op de rijkswegen A12 en A2, die aansluiten op het verkeersknooppunt Oudenrijn.

Openbaar vervoer

Ook per openbaar vervoer is Courtyard Building uitstekend bereikbaar. Vanaf het kantoorgebouw is de reistijd naar Utrecht CS circa 10 minuten. Door de diverse spitsbussen en de nieuwe HOV-lijnen is er een hoge frequentie en hoeft men nooit langer dan drie minuten te wachten.

  • Auto
    Auto
  • Fiets
    Fiets
  • Nabij bus
    Nabij bus
  • Nabij snelweg
    Nabij snelweg
  • Nabij tram/metro
    Nabij tram/metro
Parkeermogelijkheden
  • Eigen terrein
    Eigen terrein
Plan een bezichtiging of stel een vraag
Plan een bezichtiging of stel een vraag