loader

Piet Heinkade 55

UP Office Building is gelegen in het centrum van Amsterdam langs de Zuidelijke oever van het IJ in de nabijheid van het Centraal Station en de Piet Hein tunnel. Het gebouw bestaat uit ca. 17.400 m² kantoorruimte,  verdeeld over de begane grond en 18 verdiepingen. Het gebouw is 90 meter hoog, en is daarmee het hoogste gebouw van de Piet Heinkade. Daarnaast is het gebouw  voorzien van een energielabel A.

De recent gerenoveerde entree van het gebouw is voorzien van een bemande receptie in combinatie met een koffie/broodjes hoek. Ook is er voldoende ruimte waar klanten ontvangen kunnen worden en zijn er extra vergaderfaciliteiten en flexplekken. Tevens is de 17e verdieping voorzien van een hoogwaardig bedrijfsrestaurant.

In de directe omgeving zijn veel voorzieningen  aanwezig zoals: Muziekgebouw aan ’t IJ, Mövenpickhotel, Lloyd Hotel,  Passenger Terminal Amsterdam. Grote kantoren die gevestigd zijn in de  nabije omgeving zijn o.a. SBS Broadcasting, Adyen, TakeAaway, Booking.com en TomTom.

Vloeroppervlakte

Totaal is er ca. 5.000 m² kantoorruimte beschikbaar voor verhuur,  verdeeld als volgt:

6e verdieping   ca. 887 m²

7e verdieping   ca. 932 m²

14e verdieping   ca. 918 m²

15e verdieping   ca. 934 m²

16e verdieping  ca. 956 m²

Archief

Totaal is er ca. 337 m² archiefruimte beschikbaar voor verhuur,

vanaf ca. 15 m².

Huurprijs
€ 360,- tot € 380,- per m² VVO per jaar, te vermeerderen met servicekosten en BTW en exclusief de parkeerplaatsen.

Archief

€ 115,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW.

Servicekosten
€ 56,- per m² per jaar, excl. BTW als voorschot voor leveringen en diensten met  jaarlijkse nacalculatie. Voor het restaurant dient de huurder € 15,- per m² per jaar, excl. BTW extra te betalen.

Parkeren

1 parkeerplaats per 250 m² kantoorruimte. (7.00 – 19.00 uur)

€ 2.700 per plaats per jaar, excl. BTW.

Aanvaarding
Q1 2021.

Opleveringsniveau
De kantoorruimte wordt in lege staat opgeleverd, inclusief:

  • moderne luxe entrée;
  • geavanceerde toegangscontrole systeem t.b.v. algemene ruimten;
  • 5 liften;
  • hoogwaardig restaurant;
  • per bouwlaag ruim opgezette sanitaire voorzieningen voor dames en heren;
  • Patchruimte;
  • verhoogde computervloer;
  • luchtbehandeling via VAV-systeem;
  • deels voorzien van klimaatgevels;
  • hoogwaardige bandraster systeemplafonds met hoogfrequente beeldschermvriendelijke verlichtingsarmaturen (ERKO).

 

Voorzieningen
  • 24H toegang
    24H toegang
  • Aansluiting glasvezel
    Aansluiting glasvezel
  • Bemande receptie
    Bemande receptie
  • Creatieve omgeving
    Creatieve omgeving
  • Kluisjes
    Kluisjes
  • Lift
    Lift
  • Lunch faciliteiten
    Lunch faciliteiten
  • Pantry
    Pantry
  • Parkeren
    Parkeren
  • Printen
    Printen
  • Tuin / Dakterras
    Tuin / Dakterras
  • Vergaderruimtes
    Vergaderruimtes
  • WiFI
    WiFI
Beschikbare huuropties
Kantoorruimte

Aantal m2 beschikbaar 5.000 m2

€360 pm2/pj

Aanbod op maat Aanbod op maat
Zoek je meer specifiek aanbod?

Wij gaan graag voor jou op zoek.

Bereikbaarheid

Per auto
De bereikbaarheid van Up Office Building is zonder meer goed te noemen, met de direct nabijgelegen Piet Heintunnel met een aansluiting op de ringweg A10. Via de A10 is het gehele Nederlandse snelwegstelsel toegankelijk.

Per OV
Met het openbaar vervoer is het kantoorgebouw aan de Piet Heinkade 55 eveneens erg goed bereikbaar. Op enkele minuten afstand treft u Amsterdam Centraal Station. Vanuit het station rijdt tram 26 naar de halte “Muziekgebouw aan ’t IJ”. Vanaf deze halte is het slechts twee minuten lopen naar het kantoorgebouw

Parkeermogelijkheden
  • Parkeergarage
    Parkeergarage
Plan een bezichtiging of stel een vraag
Plan een bezichtiging of stel een vraag